sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki ! *.*

Hejka ! :) Dziś 6 grudnia, a więc imieniny Mikołaja. Prezenty do butów, skarpetek, a nawet pod poduszkę. Dzieli się to chyba na regiony... ;) Ale ja się nie znam, u mnie są prezenty do buta. Ogólnie w tym święcie chodzi o dawanie małych prezentów, taka zapowiedź do tych właściwych świąt Bożego Narodzenia. Ja dostałam wspaniały perfum oraz czekoladki ;3 Nie potrzeba mi nic więcej. Szczerze to zastanawiam się po co komu wielki prezent za np. 100 zł na Mikołaja. Bez przesady... ;P Natomiast moim prezentem dla Was jest ta notka, w której niestety nie będzie tutorialu jak obiecałam, ale będzie coś innego niż zwykle.

Na święta sklepy z zabawkami, markety są po prostu  zawalone ludźmi. Niektórzy kupują na ostatnią minutę, niektórzy jakiś czas przed, ale mi się to podoba, sama się pochwalę moim ostatnim zakupem - czapka Mikołaja do kolan :D Niestety zdjęcia nie mam, a niedługo, w samą Wigilię przewidauję wstawić świąteczny post ! :D No, ale wróćmy do teraźniejszości... ja mam w planach rysować Mikołajów, Renifery, zimę itp. itd., ale także w końcu moje 120 zdjęć xD Życzcie mi powodzenia hehe :* No, a przede mną ostatnie, ostatniutkie już zamówienie... Nie mogę się doczekać końca, a potem lecę z rysunkami :D Ach, no tak i moje kredki. Jak ja się nie mogę doczekać... :D Aż chyba zrobię recenzje, ale to oczywiście jak je dostanę ;3

Nie długo także strojenie choinek, u mnie w klasie już stoi, piękna ;D Mieliśmy już też te losowania na prezenty... Ja tam jestem zadowolona C; Wigilię klasową mamy 19 grudnia... :D Już dwa tygodnie do wolnegooo <3
A w domach będą choinki, piękne, świecące, kolorowe, potrawy, prezenty, spotkania z rodziną *.* A co Wy byście chcieli pod choinkę... ? ^^



Jeszcze tylko tej prawdziwej zimy brakuje, choć w górach pewnie "trochę" puchu już jest. A ja nadal czekam na białe święta... i pytanie czy się doczekam ?! :D I tam tam taaam podejmę się wyzwania narysowania tego oto widoczku...Czy dam sobie radę ? O.o Nie wiem jeszcze czy będzie to akwarelami, czy tak na sucho ;3  A na sam koniec mój stary rysunek z 2013 r. :)



Pozdrowionkaaa <3 Ho ho ho ! :3

1falling-in-love1.tumblr.com
1still-love-you1.tumblr.com

9 komentarzy:

  1. Jako że pracuję w drogerii, okres przedświąteczny jest dla mnie koszmarem. pełno ludzi, pracy nie wiadomo w co ręce włożyć :(
    U mnie w domu w Mikołajki królują drobne prezenty zazwyczaj jakieś słodkości.
    Trzymam kciuki za widoczek, choć przyznam, ze wyzwanie niemałe.
    Pozdrawiam i korzystając z okazji zapraszam do siebie na nowy rozdział
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny rysunek, ciekawie piszesz :) pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że święta to przede wszystkim komercja. Już nawet nie tradycja. Telewizja już o to zadbała. Wymiotować mi się chce kiedy widzę kolejną reklamę kredytu na niepotrzebne pierdoły. I czy tylko ja mam takie wrażenie, że dopiero teraz wszyscy się ocknęli i są tacy dobroduszni dla biednych?
    Zna ktoś kogoś kto obchodzi te święta należycie? Naprawdę jest takich niewielu.
    Ja nie obchodzę świąt bo nie jestem katoliczką. Mikołaja też nie organizuję, bo uważam to za głupotę. Jak coś chce to kupuję - proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://dziennikidestiny.blogspot.com/

      Usuń
    2. Szanuję Twoje zdanie :) Ja uwielbiam święta, to całe zamieszanie... Ale rzeczywiście większość ludzi nie czuje tzw. "ducha świąt".
      Z pewnością zajrzę :)

      Usuń
  4. Ładny rysunek, fajny blog. Spróbuj ograniczyć trochę emotki, będzie się przyjemniej czytało, po za tym to wszystko jest świetnie c:

    ~Zapraszam do mnie!
    http://kunpowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzeczywiście, z emotkami trochę przesadzam xD Dziękuję bardzo :*
      Zajrzę na pewno !

      Usuń