sobota, 29 listopada 2014

Dwie blogerki - Iloleen oraz Marcysiabush na jednym portrecie :)

Siemanko ;) Dzisiaj postanawiam Wam przedstawić mój rysunek z września tego roku. Mianowicie chodzi o portret z Dominiką oraz z Martą. Niedawno się spotkały, jest z tego spotkania relacja u obu pań. Były przy tym oczywiście zdjęcia, a ja jedno z nich wykorzystałam na rysunek. Marcie i Dominice portret się podoba, a na pewno jeszcze bardziej się ucieszą jak zobaczą ten post poświęcony ich rysunkowi :)

Oto on ! :D

Mam nadzieję, że Wam się spodoba, dzisiaj się nie będę rozpisywać.

Dodam jeszcze, że dziękuję za Wasze wspaniałe komentarze :D Są świetną motywacją ! :D Podawajcie swoje blogi ;) Aaaa i dodam, że założyłam Tumblra i zapraszam serdecznie tu mój i koleżanki . Będę wdzięczna za follow'y i odwdzięczę się tym samym ! ;3
A w przyszłym tygodniu tutorialik, jeszcze nie wiem jaki, ale coś będzie ! :)

Pozdrowionka !

7 komentarzy:

  1. Jak ty pięknie rysujesz !
    Serdecznie zapraszam do mnie jesli sie spodoba zaobserwuj bedzie mi bardzo milo :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jest taki delikatny. Fajnie i z lekkością rysujesz włosy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chylę czoło przed twoim talentem. bierzesz udział w jakiś konkursach ?? jesli nie to uważam, ze powinnaś, z takim talentem, masz spore szanse na wygraną
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/
    zapraszam na nowy rozdział
    pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, od czasu do czasu się udzielam ale szkoda rozstawać się z pracami ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. *.* Pięknie! Takie podobne...Zazdroszczę talentu ;)
    Pozdrawiam Mania :*

    OdpowiedzUsuń