sobota, 22 listopada 2014

"Zegarmistrz światła purpurowy", czyli śmierć w wersji damskiej oraz "Zły koszmar", czyli słodki bobas ze zdziwioną minką :)


Witam wszystkich serdecznie ! :) Na dzisiejszy post przygotowałam moje dwa, według mnie udane rysunki :D Tytuły wydały mi się oczywiste, a inne nie pasowały, więc zostało jak jest. Mam nadzieję, że rysunki się spodobają ;3 Natomiast chciałam post opublikować wcześniej, ale grzebałam się ze skończeniem bobaska ;) Tak więc do rzeczy.

Na początek "Zegarmistrz światła purpurowy". W drugiej notce ukazałam zdjęcie nie skończonej jeszcze pracy. Ale już jest gotowe i podoba mi się nawet :D Nos w dole za mały, a w górze za szeroki, ale twarze są różne - tak to sobie tłumaczę ;P Parę tygodni temu zabrałam się za wysilenie mojego leniwego umysłu i po wielu próbach powstała pani, czyli zegarmistrz w wersji damskiej. Na podstawie dość znanej, starej piosenki "Zegarmistrz światła". Piosenka o śmierci, a rysunek w sumie symbolizuje panią, z zegarkami, ze zmarszczkami pod oczami, sama jest dość młoda, jednym słowem śmierć w wersji damskiej. Mina poważna, a oczy zdecydowane, mam nadzieję, że dobrze oddałam tytuł ;P Chociaż wydaje mi się, że trochę za szerokie to ramię zrobiłam... ;D





No i czas na "Zły koszmar" rzecz jasna, że dziecka, a nawet bobasa. Zdjęcie robiłam przed chwilą, więc wybaczcie za jakość -,- I kolory słabo wyszły... Ale jak się przyjrzycie to dużo ujrzycie ;d Może w następnej notce dodam zdjęcie przy świetle dziennym :3 A więc przedstawiam słodziutkiego bobaska, którego zdjęcie znalazłam w Internecie. A, i wybaczcie za krzywe foto xD





Mam nadzieję, że się spodoba :) W przyszłej notce dam zdjęcie lepszej jakości ;) Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze <3 Baardzo byłoby miło, gdyby i tu one się znalazły :) I dziękuję za 500 wyświetleń... Czekam do tysiaka :D Jak się Wam spodoba, to i zaobserwujcie ;D Ale nic na siłę xD Podawajcie swoje blogi, spodobały mi się te, co dały osoby w ostatnim poście :3
Pozdrowionka kochani i do przyszłej soboty ! :)

16 komentarzy:

  1. Woooooow... Talent..
    Genialne...

    http://mackenziexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki są wspaniałe. Ja jestem artystycznym beztalenciem, czego zawsze bardzo żałowałam.
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne *-* Mówią że to ja ładnie rysuje co powiedzą tobie ? XD
    iwbeg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, wspaniałe zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    http://ekskluzywnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie rysujesz, widać, że praktyka może uczynić z człowieka mistrza :)
    Zapraszam Cię też serdecznie do siebie http://6blololog9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widać to na moim przykładzie C:
      Tak, już wchodzę ;b

      Usuń
  6. Przepiękne rysunki! Też chciałabym mieć taki talent:-)
    pozdrawiam i zapraszam wiktoriagodlewska.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :* Zajrzę z pewnością i zapraszam częściej;)
      Pozdrawiam również;)

      Usuń
  7. Świetne, szczególnie bobas, jestem zachwycona! ^^ Ja narazie mam na kredki focha, no cóż.. :v
    Pozdrowionka!
    dum-spiro--spero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale foszek z pewnością minie ;*
      Pozdrawiam również! C:

      Usuń
  8. Cudowne rysunki. W tym 1 faktycznie ramię za długie, a noś nieproporcjonalny, ale spokojnie ;) uczymy się na błędach. Sama trochę zaczynam rysować może jakiś poradnik? krok po kroku ? obserwuję. O i jeszcze jedno : bobas podobał mi się najbardziej - dlaczego nosi on taki tytuł ? : "Zły koszmar" czy jest to przenośnia, że pod małym dzieckiem kryje się zło ? Ale przecież to nie prawda, a może chodzi oto , że każdy z nas rodzi się z grzechem ciężkim, a dopiero przez chrzest go tracimy ?
    bumbumtrololo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad poradnikiem się zastanowię :3 Kocham rysować oczy, więc może przedstawię wkrótce jakiś mały tutorialik ;d Taki nosi tytuł, gdyż małe dzieci też miewają koszmary, nawet często. Zdziwiona mina, cóż takiego mu się przyśniło? Podoba mi się Twoja interpretacja ;p Każdy odbiera wszystko na swój sposób :3 Dziękuję za obserwację i ten długi komentarz :) Zaraz lecę do Ciebie.
      Pozdrawiam ! C:

      Usuń