niedziela, 21 grudnia 2014

Niedokończona zima...

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Na samym początku chcę przeprosić za moją dość długą nieobecność. Zaczęłam bloga, a już nie wyrabiam się od soboty do soboty tak więc posty będą nieregularnie wstawiane. A dzisiaj nic ciekawego, zaczęta zima długopisem, ale odeszły mi chęci do kończenia.Ale mam nadzieję, że skoro jest wolne to chęci wrócą ;) Natomiast kredeczki zamówione, mam nadzieję, że dotrą szybko.

Jutro z moim tatą będziemy stroić choinkę, a wy kiedy ją stroicie ? Już nie mogę się doczekać, aż zaczną się wyjazdy do mojej całej rodziny ^^ Mnóstwo jedzenia i nie chciane wpychanie mi go na siłę stwierdzeniami "Co tak mało zjadłaś, za chuda jesteś" Co oczywiście mnie denerwuje, bo lubię jeść, ale nie do przesady xD  A babcia jak babcia... Nie wiem jak Wasze, ale moje ta robią. No, więc wracając do tych moich wyjazdów do rodziny, muszę się nauczyć tańczyć, a będzie to dość trudne, bo jestem sztywna jak kij od miotły... No, ale dam radę. Jest jeszcze kwestia co ja na siebie ubiorę, ale wolę Wam tego oszczędzić ;)

Inną sprawą jest Wigilia klasowa, którą oczywiście miałam 19 grudnia. Były prezenty i dzielenie się opłatkiem, ale ja tego nie lubię, bo nigdy nie wiem co mam komu życzyć. No, i były prezenty, ja oczywiście jestem ze swojego zadowolona, a i osoba, której kupowałam także jest wniebowzięta :D Wzorzyste, ciepłe skarpetki z Pepco zrobiły swoje, tego się nie spodziewała... hahah ;) Ale ja też miałam zaszczyt otrzymać skarpetki. A co Wy dostaliście ? Pochwalicie się ?




Dziękuję za wszystkie komentarze ! :* W Wigilię postaram się dodać post, ale nic nie obiecuję ;)
Pozdrawiam serdecznie ! :***

16 komentarzy:

  1. jejku jak ty ślicznie rysujesz! jestem pod wrażeniem! ;o
    saysomethingff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany rysunek mam nadzieję, że chęci wrócą i go skończysz:)
    Jestem ciekawa co stworzysz nowymi kredkami jak do Ciebie dojdą. U mnie choinka jest już dawno ubrana, prawie wszystkie ozdoby porozwieszane po domu, a dziś pieczenie ciast:)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już w sumie zaczęłam go kończyć ;)
      Ja również jestem baaardzo ciekawa :3 Już mam wiele pomysłów w mojej głowie co mogłabym stworzyć ;)
      Mam nadzieję, że ciasta smakowały :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. super Ci wychodzi ta zima! Nigdy nie próbowałam rysować czegoś długopisem, a tutaj to sprawdziło się bardzo dobrze. Fajny klimat :)
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długopis to bardzo fajne narzędzie pracy, ale jakąkolwiek pomyłkę dość trudno zamaskować.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Oj różnie :) zależy ile portret ma szczegółów. Nie mogę jednoznacznie stwierdzić :P myślę, że mieszczę się w granicach 10h ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja bym dała żeby widzieć zimę z obrazka za oknem :) Uwielbiam białe święta, niestety w tym roku, z resztą tak jak w poprzednim, niestety śniegu ni widu ni słychu. Może na Wielkanoc zaszczyci nas swoją obecnością :)
    Co do obrazka to jest naprawdę świetny. To długopis? O matko i córko w życiu bym na to nie wpadała.

    Co do składania sobie życzeń to też za tym nie przepadam szczerze mówiąc, ale co zrobić. Ja pod choinką znalazłam grę planszową Kolejka - od mojego chłopaka, od rodziców - piżamkę, od siostry - biżuterię, od babci - pieniadze. Także Gwiazdor spisał się na szóstkę :)

    Co do twojego pomysłu z namalowaniem ilustracji do mojego rozdziału to jestem jak najbardziej za. Ojej mam nadzieję, że kredki dotrą jak najszybciej, ciekawa jestem efektu jak cholera :)
    Pozdrawiam serdecznie i wesołych świąt, mimo że to już ostatni dzień
    http://www.nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała widzieć tyle śniegu... U mnie popadało, ale nędzne może 2 cm to nic ciekawego :( No chociaż żeby na ferie coś spadło ;) Tak, to długopis. Twój dział jest świetny, narysuję coś w najbliższym czasie :) Także czekam tylko na kredki, bo z ich pomocą ilustracja będzie ciekawsza :)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. I jak tam? Kredki dotarły? Mam nadzieję, ze będę miała okazję zobaczyć swój blog twoimi oczami :) Zaglądasz tu jeszcze, bo jakoś daaaawno cię ani nie widać, ani nie słychać
      http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

      Usuń
  6. Musisz koniecznie skończyć ten rysunek :) Dobrze się zapowiada, wygląda jak ilustracja do bajki. Fajny, bajkowy, zimowy klimat.
    Ja dostałam na gwiazdkę zestaw węgli do rysowania, w fajnym drewnianym pudełku, na dodatek ozdobionym moim rysunkiem (techniką decoupage) :)
    Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Węgle to świetna sprawa :) Miłego tworzenia :)

      Usuń
  7. To jest rysowane długopisem ? 0.0 o rany śliczne ! Tylko pozazdrościć talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rysujesz !!! Zapraszam : http://fashion-style-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. AleAle śliczne !! ♡
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń