sobota, 8 listopada 2014

Justin Bieber - hiperrealizm w ołówkach. ;)

Witajcie ! :)

Dzisiejszy sobotni post dedykuję Angumi z bloga Dum-spiro--spero.blogspot.com. Będzie on z kolejnym rysunkiem dla koleżanki. Justin Bieber jak nazwa postu wskazuje ;)

Te rysunki na zamówienie są męczące... Z jednej strony mamy za to pieniążki, rozgłos, ale z drugiej strony to praktycznie nie ma czasu dla siebie, tzn. na rysowanie dla siebie, dla własnych przyjemności. I warto pamiętać, by robić coś dla siebie, by uzyskiwać z tego przyjemność. Nie dajmy się rządzić innymi, bo jeżeli ktoś chce, to nie znaczy, że musimy się na wszystko zgadzać. Wczoraj, z racji radości (:D) zapisałam sobie sporo zdjęć, które mam nadzieję wkrótce narysuję.
A z czego się tak cieszyłam ? Bo są 4 dni wolne od szkoły, co pozwoli mi szybciej narysować zamówienie, co z kolei pozwoli mi na szybsze rysowanie dla siebie :3 Obiecuję sobie, że nigdy więcej się nie podejmę zamówień xD

Ale skończmy z tą radością, zajmijmy się rysunkiem. Tak więc ołówki CretaColor, A3, a zajęło mi to 1 dzień :)
Zdjęcie przy świetle dziennym:




No i przy wieczornym:





Mam nadzieję, że się spodoba :)  Jak byście chcieli się pochwalić swoimi pracami, to podajcie link w komentarzu do bloga. Z chęcią zajrzę ! :D Pozdrawiam serdecznie ! :*


20 komentarzy:

  1. Rysunki sa ładne chociaż za Biberem nie przepadam xd
    blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nim nie przepadam xD Dzięki wielkie :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki. Zazdroszczę talentu ;D Może obserwacja za obserwację?
    Zapraszam ;*
    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujee :* Z pewnością zajrzę, może i zaobserwuję <3
      Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. Hej! Rysunek jest śliczny, ale trochę ci nos nie wyszedł. Ogólnie jest super! Też się zajmuję rysowaniem od trzech lat. W poprzednim poście narysowałaś Agatę, C-U-D-O!
    Bardzo dokładnie, bez żadnych zaciągnięć. Też rysuję CretaColor, moim zdaniem najlepszy ołówek, bardzo dobrze się nim szkicuję ;)
    Pozdrawiam

    http://alexoneshot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Co do nosa, na zdjęciu jest on trochę dziwny i był dość trudny xD Agatkę, to rzeczywiście szkoda było oddawać! C: CretaColor są fajne, zwłaszcza ołówki miękkie *.*
      Pozdrawiam serdecznie, na pewno zajrzę! C:

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo ! C: Dokładnie, fajnie, że się zgadasz:)
      Pozdrowionka ! :*

      Usuń
  7. Nie lubię osoby JB, ale muszę przyznać, że masz wielki talent co do rysowania :)
    Też kiedyś chciałem rysować, ale mi nie wychodziło, brak cierpliwości i rzuciłem to...
    Boskie rysunki :)

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! C: Nie ma co się poddawać, ja na początku byłam beznadziejna :b
      Też go za bardzo nie lubię xD Ale prezent to prezent.
      Na pewno zajrzę :)
      Pozdrawiam ! C:

      Usuń
  8. Jejku! Jest świetny chociaż w sumie mam co do Biebera neutralnne podejściee :P
    Ale masz talent i do pisania bloga i do rysowania. Szacun ;P

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ! :* Z pewnością zajrzę i może skomentuję;P
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Bardzo ślicznie rysujesz zazdroszczę takiego talentu :)
    Czekam na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Następny post w przyszłą sobotę :*

      Usuń
  10. Jeju ale masz talent! Zazdroszczę! *.* Zawsze chciałam ładnie malować czy nawet szkicować ale nie mam do tego za grosz talentu. ;) Cudny blog, bardzo mi się podoba! Może obserwacja za obserwacje? Zapraszam http://everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Za chwilkę nowy post, obserwacja, chętnie ! :) Pozwól, że zacznę ;P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Za tym panem nie przepadam , ale rysunek śliczny c;
    www.pozytywnymisz-masz.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Dzięki :* Zajrzę z pewnością ;D
      Pozdrawiam :*

      Usuń