czwartek, 6 listopada 2014

Agata Dziarmagowska + VIP rysunku z wyobraźni :)

Tak więc dziś Agata :)

Kredki Koh-i-Noor Polycolor Portrait + czarna kredka Bambino, format A4
Rysunek, wydaję mi się, że wyszedł fajnie :P W sumie to szybko poszło około 2 dni.
Koleżanka zadowolona, a mi szkoda było oddawać… ;>

Podoba się ? :3
Kolory oczywiście mało realne na zdjęciu, ale w realu są żywe ! :P
Usta były dość trudnym wyzwaniem jeśli chodzi o kolor ;D


Dodam Wam jeszcze mały dodatek w formie VIP’a z wyobraźni :P


Czy warto kończyć ? ;)
Podawajcie swoje blogi, bardzo chętnie zajrzę :)
Pozdrawiam serdecznie ! :) Martyna :*

10 komentarzy:

  1. ale śliczny *.* jest ten obrazek pierwszy :D też chcę trak malować aaa :)
    zapraszam ; http://przepisynadesery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* Fajny blog, tylko piec nic więcej *.*
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie! No nie mogę wyjść z podziwu jaki Ty masz talent! :) Może zacznij malować/rysować portrety i to sprzedawaj? Nie dość, że to uwielbiasz to i jeszcze korzyści byś miała z tego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie, to Ci powiem, że zbieram na kredki i robię rysunki koleżankom;)
      Ale tak szczerze to jest to trochę męczące, bo tylko się nie możesz doczekać, aż już wszystko im narysujesz i weźmiesz się za coś dla siebie... Ale kredki to kredki xD Trzeba sobie zarobić ;P
      Pozdrawiam serdecznie :3

      Usuń
  4. Wow! Wygląda jak prawdziwy! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak już wcześniej pisałam podoba mi się ten pierwszy rysunek :)
    Masz talent, rozwijaj go! I fajnie, że założyłaś bloga na bloggerze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pięknie, zazdroszczę talentu :D
    ~~~~
    zapraszam do mnie :3 → http://withgirlyperspective.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwszy rysunek, po prostu świetny! Widzę, że trafiłam na miłośniczkę kredek, ja również je uwielbiam i uważam, że rysunki zrobione za ich pomocą mają o wiele lepszy efekt. Jestem ciekawa kolejnych prac! ;)

    day-dreamin-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń