środa, 5 listopada 2014

Zaczynamy ! :)

Witam serdecznie ;)
Mam na imię Martyna. I tak też będę się podpisywać. Mm 13 lat i rysuję od 2011 roku. Do refleksji nad tym co robię źle skłonił mnie blog Ilojeen. Jest on świetny i szczerzę każdemu polecam ! :D Rysowałam z początku ołówkiem, potem przeszłam do kredek, które bardzo polubiłam. Moimi pierwszymi kredkami były Koh-I-Noor Polycolor Portrait. Są świetene, kiedyś również npiszę o nich parę słów. :) Tak więc proszę o komentarze. Jestem tu po to, by się czegoś więcej nauczyć. Lubię wszystko co się rusza, za wyjątkiem owadów.
Na zachętę wstawiam jedną z prac wykonanych dla koleżanki :) '' Dawid Kwiatkowski '', za którym nie za bardzo przepadam, ale o gustach się podobno nie rozmawia... :)


Proszę więc o małe rady odnośnie mojej twórczości i myślę, że się polubimy ! :)
Pozdrawiam, Martyna :*




W blogu pomaga mi też moja koleżanka Klaudia.





5 komentarzy:

  1. Pięknie rysujesz! Masz talent! Chętnie obejrzę więcej prac. :)
    Pozdrawiam,
    pokolorowacswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Z pewnością zajrzę C:
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Oo fajnie, że się przeniosłaś. c; Czekam na obiecanego sobotniego posta! Co do wyglądu, jeśli byś chciała to mogłabym trochę pomóc. ;3
    Pozdrowionka! c;
    dum-spiro--spero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń