poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Różnooka, czyli małe zamówienie

Cześć wszystkim :) Dzisiaj poniedziałek, a wczoraj była niedziela, jak z resztą każdy wie. Było też kilka dni wolnego, którego mi już brakuje. Teraz jest już tak ciepło, tak miło i w ogóle chce się żyć i wychodzić, że mam wielką nadzieję, iż pogoda się utrzyma. Ech... Jutro znowu szkołaaa, z chęcią zostałabym w domu, no, bo kto by nie został. Dzisiaj mam dla Was rysunek, który rysowałam na takie pewne zamówienie dla pewnej dziewczyny, z pewnego forum w pewnej grze. A skoro już jest tak bardzo pewnie to pokażę Wam to, co stworzyłam.
Postać, którą opisała zleceniodawczyni baardzo mi się spodobała. Dlatego też postanowiłam ją narysować. Mam.nadzieję, że i Wy polubicie tą różnooką dziewczynę :3 A tymczasem mogę Was już opuścić. Do następnego ! :*

5 komentarzy:

  1. Włosy nie do końca mi się podobają, wymagają według mnie trochę dopracowania. Trochę brakuje mi cieni na twarzy, te, które są w obrębie oczu, są przepiękne. Że też nie wpadłam na coś takiego jak różnokolorowe oczy, genialne. Coś ciekawego i wyglądającego (jak dla mnie) groźnie, drapieżnie. Ah, nie można nie wspomnieć o materiale bluzki/sukienki, naprawdę mi się podoba. Świetna praca!
    Masz przepiękny nagłówek, ogólnie blog wygląda teraz bardzo dobrze ;)

    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana praca podoba mi się szczególnie bluzka pomysł na różnokolorowe oczy bardzo ciekawy:) Wydaje mi się,że narysowałaś trochę za mały nosek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Mam na imię sławek i maluje farbami olejnymi, akrylem plus rysunek. Przeglądałem twoje pracę. Bardzo fajne wykonane, widać iż dużo pracy w to włożyłaś(przepraszam za formę na ty, mam nadziej że się nie obrazisz). Zapraszam do siebie na stronę https://bags6.wordpress.com/.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie narysowane. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie rysujesz. Może wpadniesz i zostawisz jakieś rady czy cuś?
    Moje bazgrołki >>> julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń