sobota, 11 kwietnia 2015

Niebieskowłosa

Cześć wszystkim ! Znowu nie dałam rady prowadzić tego bloga regularnie. Przepraszam. No cóż... ale w końcu coś narysowałam I od razu mówię, że posty będą dodawane co dwa tygodnie. Oczywiście jak dam radę... A ostatnio były święta, minęły bardzo szybko tak jak z resztą całe wolne. I znowu szkoła. Ale mamy szczęście, bo robi się w końcu ciepło *.* A na dzisiaj mam dla Was taką niebieskowłosą panią o fioletowych oczach. Stwerdziłam, że pobawię się kolorami, a najlepsze do tego są wg mnie włosy.
No więc mam nadzieję, że się Wam spodoba ;3 Ale dla mnie wyszła troszkę taka... sztuczna? Ale mimo wszystko jestem zadowolona. Dzisiaj krótko, bo nie ma co się za bardzo rospisywać. No i przepraszam jeszcze raz za kolejną nieobecność No ja już się żegnam i miłego weekendu !

1 komentarz:

  1. To okropne, chcesz dodawać posty, a nie masz czasu - znam to doskonale. Jestem z Tobą, bo mi również to ostatnio nie wychodzi ;) Co do rysunku, to bardzo mi się podoba! Jest taki 'inny'. Lubię prace, które są czymś innym niż tym bardzo porządanym realizmem. Super, że zrobiłaś kolorowe włosy, przyciągają wzrok, nie wspomnę o oczach. Przepiękne! Czekam na więcej ;)
    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń